Definitii si Termeni
Craft Laser - reprezinta brandul S.C. Amaya Bags SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Oradea, str. Sucevei nr. 67, avand numar de ordine in Registrul Comertului J5/895/2017, cod unic de inregistrare fiscala 37433399.
Vanzator – S.C. Amaya Bags SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Oradea, str. Sucevei nr. 67, avand numar de ordine in Registrul Comertului J5/895/2017, cod unic de inregistrare fiscala 37433399.
Cumparator – persoana fizica sau persoana juridical care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Utilizator – orice persoana fizica sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.
Site – domeniul www.craftlaser.ro.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta o comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de Proprietate Intelectuală - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SC Amaya Bags SRL, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Documente contractuale
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Politica de vanzare Online
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Cumparator. Pentru motive justificate Amaya Bags SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Amaya Bags SRL. . In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa societatii, folosind e-mailul sau numarul de telefon afisat pe site, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. 3.3 Amaya Bags SRL isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.4. Amaya Bags SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta in limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON). SC Amaya Bags SRL este societate neplatitoare de TVA.
3.6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
Dreptul la proprietate intelectuala si industriala
4.1 Clientul/Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice nici una dintre informările primite de la Vânzător.
Toate desenele, elementele de grafică și design care apar pe site, logo-ul brandului, numele site-ului precum și însemnele grafice sunt în proprietatea Amaya Bags SRL și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.
Toate elementele de conținut cum sunt descrierile, desenele, elementele de grafică și design care apar pe site, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a Amaya Bags SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect prin licențe de utilizare și/sau publicare.
Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui element conținut de mai sus în orice alt context decat cel original intenționat de CraftLaser, includerea oricărui element de conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Amaya Bags SRL asupra elementelor de conținut precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea elementelor de conținut, decât cu acordul scris expres al Amaya Bags SRL.
Comanda
5.1. Clientul//Cumparatorul poate efectua comenzi de produse realizate si comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.
5.2 Prin finalizarea comenzii, Clientul//Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul "finalizează comanda". Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dumneavoastra de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. ("Primire Comandă / Confirmare"). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru.
Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informăm că produsul a fost expediat ("Confirmarea Expedierii"). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la aceasta situatie și vom rambursa sumele plătite de catre Dvs. pentru acest produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care neati comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.
Amaya Bags SRL nu este raspunzatoare de fluctuatiile stocurilor furnizorilor si nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care un produs sau partile componente ale acestuia dispar din oferta furnizorilor sau sub-furnizorilor sai.
5.2.1 Amaya Bags SRL poate denunta unilateral si va anula automat o comanda efectuata de catre Client//Cumparator, chiar si fara o notificare prealabila adresata acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:
• Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientul//Cumparatorul, a tranzactiei, in cazul platii online;
• Datele furnizate de catre Client//Cumparator pe site sunt incomplete sau incorecte
• Activitatea Clientului/Cumparatorului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Amaya Bags SRL.
• Existenta unei livrari nereusite catre acelasi client din motive ca refuz plata contravaloare comanda, destinatar negasit la adresa dupa 2 incercari, destinatar nu raspunde la telefon
• Pentru alte motive obiective.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.
Produsele personalizate sunt realizate individual, pe baza de comanda, fapt ce fapt ce face ca durata de producție să fie intre 5 – 7 zile lucrătoare.
Fotografiile produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale (culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei electronice de prezentare, dar Amaya Bags SRL depune toate eforturile pentru ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului utilizat.
Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru, www.craftlaser.ro. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site.
5.3 Clientul/Cumparatorul nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa plaseze o comanda online.
Returnarea produselor
6.1. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, in urmatoarele conditii:
• Coletele prezintă deteriorari severe;
• Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
• Produsele prezintă defecte de fabricație;
6.2 Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Cumpăratorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului. Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate avand in vedere caracterul lor unic, care face imposibila vandabilitatea catre alti client. Returnarea acestor produse se poate realiza doar in conditiile specificate la punctul 6.1, pe baza de dovada fizica: fotografierea coletului deteriorat, a dovezii ca produsele au fost livrate/facturate gresit sau a produsului cu prezentarea defectelor de fabricatie.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
Facturare si Plata
7.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.craftlaser.ro sunt preturi finale, avand in vedere ca SC Amaya Bags SRL nu este platitoare de TVA.
7.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
7.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Amaya Bags SRL , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, factura care se va livra odata cu produsul comandat de pe site-ul www.craftlaser.ro.
7.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Livrarea produselor
Livrarea se face prin curier rapid. Produsele personalizate sunt realizate individual, pe baza de comanda, fapt ce fapt ce face ca durata de producție să fie intre 5 – 7 zile lucrătoare. În plus, se pot adăuga alte 3 zile lucrătoare pentru manipulare și livrare. De sărbători și în perioadele d e reduceri,termenul de livrare se poate prelungi. Taxa de transport este de 18 lei, pentru livrările în România. Aceasta va fi inclusă în factura emisă de Amaya Bags SRL și se va regasi în totalul de plată, potrivit email-ului de confirmare al comenzii. Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor. Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:
- blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei;
- căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
- cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
- cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
- nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
Transferul proprietății
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
Confidentialitate
8.1. Amaya Bags SRL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care lefurnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. SC Amaya Bags SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Publicitate
9.1. Newsletterele Craft Laser sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Amaya Bags SRL Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
Garantii
12.1. Toate Bunurile comercializate de catre Amaya Bags SRL., beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
12.2. Toate produsele au termen de garantie de 30 de zile, in baza facturii emise de catre SC Amaya Bags SRL.
Transferul proprietatii bunurilor
13. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
Raspundere
14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
14.2. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Amaya Bags SRL, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri
15.1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile speciale. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play etc);
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Reviewuri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
15.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general. Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
– fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
– fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
– fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
– fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul
15.5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Reviewuri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri”.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de contact din cadrul Site-ului sau transmiterea unui e-mail la adresa andreea@craftlaser.ro.
Sau craft@craftlaser.roTermenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
Forta majora
16.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
16.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabila – Jurisdictia
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Amaya Bags SRL.si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Oradea.